maandag 13 oktober 2008

en nog wat kiekjes

Links: feestje tgv Refections, tweedaagse evaluatievergadering. links voorzitter James, centrum John Muzungu Travolta. Onder: Advocacy officer Augustine (midden) is onlangs getrouwd, hij heeft nog een bruidscake meegenomen en krijgt van RAC alsnog een geit die we later die avond oppeuzelen met z'n allen. Rechts mijn coordinator Angela alias Obama, omdat ze net is teruggekeurd van een workshop in de VS.

Eindelijk! Mijn eigen bed, gemaakt door een lokale timmerman voor omgerekend nog geen 30 euro. Heb er (maar) een week op moeten wachten. Had een leenbed zonder muskietennet, maar dit slaapt een stuk beter.
Onder: Zo breng ik m'n avonden door als ik thuis ben. Om 6 of 7 uur luister ik naar de Wereldomroep om een beetje op de hoogte te blijven van het Nederlandse nieuws, daaromheen is het vooral de BBC worldservice. Mijn laptop is tegelijk mijn thuisbioscoop en muziekinstallatie, de IPOD heeft dezelfde functies. Boeken zijn er voorlopig nog voldoende, door de films ga ik snel heen. Je kunt ze hier wel kopen, illegaal en voor weinig, maar de kwaliteit is heel wisselend en het aanbod niet geweldig voor iemand die al veel heeft gezien.

Met een paar vrienden op zondagmiddag naar een traditionele muziektheatervoorstelling net buiten FP. De traditionele dans en muziek is onderhoudend, maar het wordt voortdurend afgewisseld met lokale playbackartiesten die bij Hennie Huisman niet eens de voorrondes zouden hebben gehaald. Maar de omgeving is prachtig.
Van links Nynke, Roland, m'n buurman Lieven en zijn werknemer Nicholas.

Geen opmerkingen: