vrijdag 3 oktober 2008

eerste foto's




Eerste foto's van mijn huisje en de omgeving. Laat je niet afleiden door die wat verstoorde blik van mij (zat te klooien met de camera), heb het reuze naar m'n zin. Als je het huisje ziet en mijn uitzicht, begrijp je dat. Dit is met recht de Parel van Afrika, zoals Churchill ooit schreef. Loop elke dag door dit fantastische decor zo'n half uur naar m'n werk. Of 10 minuten lopen en 5 minuten op een boda boda (brommertaxi) voor omgerekend zo'n 20 cent. Kan het niet laten...Oenga, oenga baba oenga! Binnenkort meer foto's als de inrichting op orde is...

1 opmerking:

conny1962 zei

Beer,

Dit is geen bescheiden stulpje meer te noemen: dit is briljant en na je verhalen over het riet, krijg ik opeens visioenen van groothandels in het riet. Deze nemen de plaats in van alle luxe meubels, die we ons na het in elkaar storten van de beurs niet meer kunnen veroorloven. Of ben je met zo'n bijbaan corrupt?
Wat ik overigens wel in je verhalen en op de foto mis...je avonturen op de motor.

Hartelijke garoeten, mede namens die mama,

De Cock met C.O.C.K.
en stuur je adres dan komt de canvas foto naar je toe

Dikke zoenen!